Hujung minggu lalu aku dan rakan blogger Kelab Ben Ashaari saja buat gathering kat cafe ni. Hehehe saja lepak isi masa lapang... Lokasinya ...

Best Jugak Lepak Dekat Coffee Societe Ni!

2:18 PM Mera Hussain 6 Comments

Hujung minggu lalu aku dan rakan blogger Kelab Ben Ashaari saja buat gathering kat cafe ni. Hehehe saja lepak isi masa lapang... Lokasinya di Coffee Societe, Publika. Waaa!! Best jugak lepak sini! Hahaha


Macam biasa,  aku kalau masuk kedai makan aku suka perhati sekeliling. Hehehe.. Apa yang aku suka dekat cafe ni adalah dekorasi dan hiasan dalaman kedai ni. Cantik dan tersusun je. Selesa jugak lepak sini. Pandai diorang cari tempat. Huhuhu






*Gambar cantik ni hasil kepakaran abg lan.

Semenjak trend hipster melanda kat Malaysia ni macam-macam benda orang cipta untuk jadikan sesuatu tu nampak hipster. Power

Makanan pun sekarang dah banyak jugak yang hipster. Dasyaaattt. Hahaha.. Korang pergi lah kat mana-mana pun mesti jumpa punya cafe-cafe hipster. Samada korang tau atau tak je. 

Ni aku belanja korang gambar minuman yang kitorang minum. Meleleh tengok. Sedap oiiii!!! Hahaha








Makanan kat sini tak payah cakap laa..  Banyak sangat sampai tak tau nak makan ape. Hahaha








Korang kalau nak lepak boleh laa datang kat sini. Makanan sedap-sedap. Nasib la aku tak sihat hari tu. Kalau tak macam-macam dah aku makan. Order air sedap pun orang lain tolong habis kan. Hahaha.. Lepas ni aku terjah lagi cafe ni. Huhuhu

Cafe ni berada di blok D. Dibuka seawal jam 8.30 pagi hingga 11 malam manakala pada hujung minggu dan cuti umum cafe ni dibuka pada jam 10.30 pagi - 11 malam.

Untuk maklumat lebih lanjut , sila ke :
Facebook : CoffeeSociété
Instagram: www.instagram.com/coffeesociete
Hastag : #CoffeeSociete

6 Comment:

Memang sedap! Sampai hari ni dok teringat ingat...

Akif Imtiyaz said...

Fuhh tgk gambar makanan rada lapar laaa Mera..jom makan jom..wow cantik tempatnya .makaanan pon nampak sedap dan menarik..

gulew kapas said...

Lawanya kedai dia. Da lah mcm sedap je makanan tu. Meleleh air liur lapar balik

titan said...

pehh..teringin nak pi sana.

semuanya mengiurkan nih.

memang tempat bersosial sambil minum kopi..menarik

Mommy Cici said...

mak aihh tengok air tu terus baby tendang tendang. hehehe. portion dia macam besar je ye