Sebelum ni aku sering ada masalah rambut gugur. Mungkin sebab rambut panjang atau sering terperap. Yela.. Kita kan sering bertudung. Itu sa...

Shayla Selesaikan Masalah Aku.

8:48 PM Mera Hussain 3 Comments

Sebelum ni aku sering ada masalah rambut gugur. Mungkin sebab rambut panjang atau sering terperap. Yela.. Kita kan sering bertudung. Itu salah satu sebab jugak kot kenapa rambut kita gugur. Huhuhu..

Tapi sekarang aku dah jumpa shampu yang sesuai dengan kepala aku. Ni dia Safi Shayla yang aku gunakan.


Aku guna yang warna oren. Huhu.. Disebabkan aku ada masalah kulit kepala dan rambut gugur aku guna lah yang warna oren. Hehe.. Selain warna oren aku pernah jugak cuba guna warna merah dan merah jambu. Bau dia wangi.. Huhu..

Memang best la aku sental kepala aku. Haha.. Sepanjang aku guna Safi Shayla ni aku rasa rambut aku segar. Kepala aku dah tak gatal. Masalah rambut gugur pun makin kurang.

Selepas seharian pakai tudung, bila buka tudung  rambut masih rasa segar dan bau rambut masih kekal harum. Pada aku memang sesuai dengan tagline dia "untuk wanita bertudung". 

3 Comment:

Dkna Abza said...

best tak bau ni? nak cuba laa..

Fendi Rocka said...

walaupun aku tak bertudung dan tak sepatutnya bertudung..aku pakai yg belah kanan.

Mommy Cici said...

I suka kaler pink tu. pernah pakai dulu. tapi semua range wangi kan