Pejam celik pejam celik lagi 3minggu kita nak masuk tahun baru. Tahun 2016 nak dekat dah weyhhh!!! Hulamaaakkkk!! Rasa macam sekejap pul...

Cepatnye Aku Nak Tua???

11:35 PM Mera Hussain 3 Comments


Pejam celik pejam celik lagi 3minggu kita nak masuk tahun baru. Tahun 2016 nak dekat dah weyhhh!!! Hulamaaakkkk!! Rasa macam sekejap pulak tahun 2015 ni nak berakhir dah. Huhuhu

Dalam tahun 2015 ni aku rasa berapa banyak dah amalan aku buat agaknya ye? Diterima ke ditolak ke??? Hmm.. Termenung kejap. Huhuhu.. Apa yang berlaku dalam tahun ni aku macam tak sempat lagi nak tulis dalam diary semua kenangan suka, duka, gelak tawa yang aku ada. Hahaha.. Tapi aku sedih... 

Aku sedih sebab aku rasa aku baru je menjangkau masuk umur 23tahun bulan lepas tapi tahun depan umur aku dah 24. Huhu... Eh,, macam sekejap je aku rasa umur aku 23tahun ni. Sebulan lebih je kot? Umm,, Cepatnye nak tua?? Ni lah jadinya bila lahir lambat sangat. Hahah Tapi orang yang lahir lambat ni special ok.. Sentiasa muda daripada orang lain. Kalau ikut pengiraan bulan laa. Tapi kalau ikut tahun memang cepat laa tuanya. Lagi-lagi kalau yang lahir 31 Disember. Hahaha...

Bila fikir-fikir balik sekejap aku dah mencecah umur 23. Nak masuk 24 dah pun. Kawan-kawan aku ramai yang dah bina hidup baru.. Ada pasangan, ada anak. Aku?? Macam ni laa.. hihiks. Belum sampai jodoh lagi kot.. InsyaaAllah Allah sebaik-baik perancangan. Doa-doa laa untuk aku eh?? Nak rasa naik pelamin jugak. Hahahahaha.. Gatai! K bye

3 Comment:

hoh....buleh pulak gitu.....

tua ke muda ker peretengahan ker asalkan sadar diri sudahhhhh....ehehehee

Fara Hani said...

masa berlalu sangat pantas kan. Umur kita pon cepat je meningkat

kisah earty said...

amin..moga dipermudahkan jodoh mera.. :)