Semalam tiba-tiba kakak aku hantar whatssap suruh bagitahu mak aku untuk berjaga-jaga kat rumah sebab sekarang macam-macam hal dah jadi dek...

Pukau Kerana Mahukan Wang!

3:59 PM Mera Hussain 2 Comments

Semalam tiba-tiba kakak aku hantar whatssap suruh bagitahu mak aku untuk berjaga-jaga kat rumah sebab sekarang macam-macam hal dah jadi dekat kampung aku.  Ni aku tunjuk mesej yang kakak aku ade bagi dekat aku. Dan aku rasa korang pun mesti ade perasan post ni kat facebook.



Aku bagitau sebab orang kampung aku dah terkena benda ni dan mintak lah korang semua berhati-hati.  Peringatan untuk diei aku jugak. So, better safe than sorry right. 😉

2 Comment:

Cikk Mimin said...

Hati2 weyh.. rumah tuu xde lelaki yg gagah. Suh mak hati2 lebih

kalau kat kampung ..banyak jugak org yg camni....diorang datang pagi2 waktu kita masih mamai bangun dari tidur.....mintak duit dalam rm10 biasanya...tapi kalaulah yg datang tu kaki pukau....memang licin kot semua barang dalam rumah sebab waktu kita dalam keadaan separuh sedar.....

berdoalah supaya kita semua terpelihara.....